Регламенты

Регламент NOTORIUM

REGULAMENTUL CONCURSULUI NOTORIUM BRAND AWARDS 2025

Versiune on-line Regulament 02.02.2025

  1. DEFINITII

Organizator” înseamnă compania INTELSTART LTD, cu adresa Moldova, Chișinău, MD-2069, str. Calea Ieșilor 8, Business Center ZityOffice, etaj 3, of. 6, care produce și organizează Concursul ,,NOTORIUM BRAND AWARDS”.

Regulament” înseamnă toate și oricare dintre regulile Concursului,,NOTORIUM BRAND AWARDS”, obligatorii pentru toți participanții atât a Concursului, cât și a Votingului, în vigoare în orice moment pe parcursul desfășurării acestui concurs.

Regulamentul va fi adus la cunoștință publicului, fiind disponibil gratuit, din momentul publicării pe site-ul www.notorium.md.

Concurs” înseamnă selectarea și publicarea mărcilor naționale sau internaționale recunoscute de public, prezente pe piața din Republica Moldova pe site-ul www.notorium.md  în datele de 10.02.2025 – 07.03.2025 și în legătură cu care se organizează Votingul.

Voting” este un element ce oferă posibilitatea publicului larg să-și susțină și să-și voteze marca favorită, participantă în Concurs.

În baza voturilor publicului cu respectarea prezentului regulament al Concursului, se vor stabili TOP 3 Învingători pe fiecare clasa/subclasa a Concursului ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,,.

,,CATEGORIA BRANDURI CU IMPACT” - întreprinderi, organizații cu diverse forme juridice, reprezentanți, sau persoane juridice rezidente și nerezidente, companii mijlocii și mari (de la 50 angajați și/ sau rulaj de la 50 mln. lei).

- marcă înregistrată cu o vechime pe piață de minim 5 ani în Republica Moldova.

- deține o marcă înregistrată/ în proces de înregistrare.

,,CATEGORIA BRANDURI ÎN ASCENSIUNE” – întreprinderi, organizații cu diverse forme juridice, reprezentanți, sau persoane juridice rezidente și nerezidente, companii micro și mici (până la 49 angajați și/ sau rulaj de până la 50 mln. lei),

- marcă înregistrată cu o vechime pe piață de până la 5 ani în Republica Moldova.

- deține o marcă înregistrată / în proces de înregistrare.

,,CATEGORIA DEBUTUL ANULUI” - întreprinderi, organizații cu diverse forme juridice, reprezentanți, sau persoane juridice rezidente și nerezidente, dețin o marcă cu o vechime pe piață de până la 1 an în Republica Moldova.

  • deține o marcă înregistrată /în proces de înregistrare.

,,Trofeu” este distincția Concursului  ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,,.

,,Logo VOTAT BRAND RECUNOSCUT” este un instrument de promovare a brandului învingător pentru categoria BRANDURI CU IMPACT.

SCUTUL ÎNVINGĂTORULUI - reprezintă recunoașterea publicului și succesul mărcii învingătoare în cadrul Concursului Notorium Brand Awards. Cu posibilitatea de a colecționa anual simbolul NOTORIUM BRAND AWARDS astfel subliniază continuitatea performanței mărcii comerciale.

,,Gala de Decernare a Premiilor NOTORIUM BRAND AWARDS ” este un eveniment festiv unde se decernează TOP 3 învingători a Concursului Mărcilor Recunoscute ,,NOTORIUM BRAND AWARDS, pe fiecare categorie/subcategorie.

,,Catalog Online NOTORIUM BRAND AWARDS”- este catologul de pe siteul www.notorium.md, unde se vor publica mărcile învingătoare la concurs ce au fost decernate cu Trofeul NOTORIUM la Gala de Decernare a Premiilor NOTORIUM BRAND AWARDS. 

  1. CLAUZE GENERALE

2.1. Concursul “NOTORIUM BRAND AWARDS” este o platformă on-line transparentă care are un principiu simplu de identificare a învingătorilor Top 3 mărci naționale și/sau internaționale la 45 de clase conform clasificării internaționale de la NISA și 170 de domenii de activitate ce permite consumatorilor să stabilească cele mai recunoscute mărci comerciale prezente pe piața din Republica Moldova.

Concursul este organizat de către Compania de Proprietate Intelectuală INTELSTART SRL, cu experiență de 17 ani în domeniul proprietății intelectuale în Moldova și România.

Paticipanții categoriei ,,BRANDURI CU IMPACT” vor concura pentru:

  • Trofeul NOTORIUM – care este o operă de artă, executată manual pentru fiecare învingător de sculptorul basarabean Veaceslav Jiglițki. Ce simbolizează recunoaștere prin excelență.
  • Diploma de participare.
  • SCUTUL ÎNVINGĂTORULUI - reprezintă recunoașterea publicului și succesul mărcii învingătoare în cadrul Concursului Notorium Brand Awards. Cu posibilitatea de a colecționa anual simbolul NOTORIUM BRAND AWARDS astfel subliniază continuitatea performanței brandului.
  • Dreptul de utilizare a logotip-ului ,,Votat Brand Recunoscut ®”,  ce va permite creșterea încrederii și loialității clienților în baza activității fiecărui brand.

Paticipanții categoriei ,, BRANDURI ÎN ASCENSIUNE” vor concura pentru:

  • Trofeul NOTORIUM – care este o operă de artă, executată manual pentru fiecare învingător de sculptorul basarabean Veaceslav Jiglițki. Ce simbolizează recunoaștere prin excelență.
  • Diploma de participare.
  • SCUTUL ÎNVINGĂTORULUI - reprezintă recunoașterea publicului și succesul mărcii învingătoare în cadrul Concursului Notorium Brand Awards. Cu posibilitatea de a colecționa anual simbolurile NOTORIUM BRAND AWARDS astfel subliniază continuitatea performanței mărcii comerciale.

Paticipanții categoriei ,,DEBUTUL ANULUI” vor concura pentru:

  • Trofeul NOTORIUM – care este o operă de artă, executată manual pentru fiecare învingător de sculptorul basarabean Veaceslav Jiglițki. Ce simbolizează recunoaștere prin excelență.
  • Diploma de participare.
  • SCUTUL ÎNVINGĂTORULUI - reprezintă recunoașterea publicului și succesul mărcii învingătoare în cadrul Concursului Notorium Brand Awards. Cu posibilitatea de a colecționa anual simbolurile NOTORIUM BRAND AWARDS astfel subliniază continuitatea performanței mărcii comerciale.
  1. OBIECTIVELE CONCURSULUI

3.1. Evidențierea și recunoașterea mărcilor participante la Concursul ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,, din toate domeniile de activitate, de către consumatori.

3.2. Identificarea şi promovarea celor mai recunoscute mărci comerciale din Republica Moldova conform votingului on-line.

3.3. Publicarea Catalogului Online ,,NOTORIUM BRAND AWARDS” conform rezultatelor concursului.

  1. CATEGORIILE CONCURSULUI:

4.1. Categoria ,,BRANDURI CU IMPACT” pot participa:

- întreprinderi, organizații cu diverse forme juridice, reprezentanți, sau persoane juridice rezidente și nerezidente, companii mijlocii și mari (de la 50 angajați și/ sau rulaj de la 50 mln. lei),

- marcă înregistrată cu o vechime pe piață de minim 5 ani în Republica Moldova.

- deține o marcă înregistrată /în proces de înregistrare.

4.2  Categoria ,, BRANDURI ÎN ASCENSIUNE”

- întreprinderi, organizații cu diverse forme juridice, reprezentanți, sau persoane juridice rezidente și nerezidente, companii micro și mici (până la 49 angajați și/ sau rulaj de până la 50 mln. lei),

- marcă înregistrată cu o vechime pe piață de până la 5 ani în Republica Moldova.

- deține o marcă înregistrată/ în proces de înregistrare.

4.3 Categoria ,,DEBUTUL ANULUI”

- întreprinderi, organizații cu diverse forme juridice, reprezentanți, sau persoane juridice rezidente și nerezidente, dețin o marcă cu o o vechime pe piață de până la 1 ani în Republica Moldova.

- deține o marcă înregistrată / în proces de înregistrare.

  1. DEPUNEREA CERERILOR DE PARTICIPARE LA CONCURS ON-LINE

5.1 Concursul ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,, este organizat în baza informației public existente on-line la data concursului.  În același timp, orice persoană interesată poate cere adăugarea/modificarea mărcii participante ținând cont de condițiile prezentului regulament la adresa de email: info@notorium.md în baza unei cereri motivate, sau îndeplinind formularul tip de pe pagina oficială www.notorium.md  urmând ca Administrația Concursului să accepte și să confirme participarea în concurs.

5.2 Termenul limită de depunere a cererilor este până la data de 28 februarie 2025, inclusiv.

5.3. Nu există taxe de înscriere și sau participare la concursul on-line.

5.4 Administrația poate refuza înregistrarea unei mărci în Concurs dacă aceasta încalcă prezentul Regulament și/sau orice drepturi patrimoniale și non-patrimoniale, normele bunelor moravuri, dacă face îndemn la rasism, ură și discriminare și alte acțiuni anti-sociale.

5.5 Administrația își rezervă dreptul de a suspenda sau de a nu admite în concurs mărci comerciale, dacă persoanele fizice sau juridice care dețin, administrează sau reprezintă aceste mărci:

-Sunt implicate în investigații, litigii, încălcări legislative, practici comerciale neloiale sau alte abateri.

-Sunt asociate cu situații care pot afecta negativ imaginea concursului, până la elucidarea definitivă a cazului de către autoritățile competente.

Decizia de suspendare sau excludere a unei mărci din concurs este luată în interesul protejării reputației și obiectivității concursului cât și respectarea standardelor de calitate. 

Marca va putea fi admisă în concurs numai după elucidarea definitivă și irevocabilă a situației, în cazul în care decizia finală este favorabilă reprezentantului mărcii, iar acesta este considerat nevinovat.

5.6 Administrația își rezervă dreptul de a face modificări în condițiile generale ale concursului, structură și repartizare participanți, alte informații esențiale bunei desfășurări a concursului fără a fi nevoită să comunice personal fiecărui participant.

5.7 Orice modificare survenită a Regulamentului intră în vigoare odată cu publicarea pe site-ul www.notorium.md.

  1. CATEGORIILE CONCURSULUI DUPĂ CLASIFICATOUL INTERNAȚIONAL NISA:

6.1. PRODUSE: PRODUSE CHIMICE, VOPSELE, FINISURI, LACURI, COSMETICE, PARFUMERIE, COMBUSTIBILI, ULEIURI, FARMACEUTICĂ, VETERINĂRIE, PRODUSE DIN METAL, MAȘINI, UNELTE, SCULE, TACÎMURI, PRODUSE ELECTRICE, ELECTRONICE, APARATE MEDICALE, ELECTROCASNICE, SĂNITĂRIE, TRANSPORT, CAUCIUCURI, ARME, FOCURI, ARTIFICII, BIJUTERII, METALE PREȚIOASE, CEASURI, INSTRUMENTE MUZICALE, REVISTE, HÎRTIE, BIROTICĂ, MATERIALE DE CONSTRUCTII PENTRU IZOLARE, PIELE, GEAMANTANE, VALIZE, MATERIALE DE CONSTRUCȚII, CIMENTURI, MOBILĂ, OGLINZI, RAME, USTENSILE, RECIPIENTE, FRÎNGHII, SFORI, CORTURI, PRELATE, FIRE DE UZ TEXTIL, TEXTILE, CUVERTURI, FEȚE DE MASĂ, ÎMBRĂCĂMINTE, ÎNCĂLȚĂMINTE, DANTELE, BRODERII, NASTURI, COVOARE, LINOLEUM, TAPETE, JOCURI, JUCĂRII ARTICOLE SPORT, CARNE, FRUCTE, CONSERVE, OUĂ, LACTATE, ULEIURI, CAFEA, CEAI, COFETĂRIE, PATISERIE, ÎNGHEȚATĂ, ZAHĂR, FRUCTE, LEGUME, PLANTE, NUTREȚURI, BERE, BĂUTURI NEALCOOLICE, SUC, VIN, DIVIN, VODKA, ALTE BĂUTURI,

6.2. SERVICII: PUBLICITATE, CONSULTANȚĂ, COMERȚ ON-LINE, RETAIL, EN-GROS, ASIGURĂRI, FINANȚARE, LEASING, BĂNCI, REAL-ESTATE, BROKERI, CONSTRUCȚII, REPARAȚII, AUTOSERVICE, SPALĂTORII, TV, INTERNET, RADIO, TELEFONIE MOBILĂ, TRANSPORT, CĂLĂTORII, TURISM, POSTĂ, CURIERAT, TIPOGRAFII, PERSONALIZARE SUVENIRE, EDUCAȚIE, INSTRUIRE, DIVERTISMENT, SPORT, EXPOZIȚII, SERVICII CERCETARE, DESIGN, IT, HOSTING, RESTAURANTE, CAFÉ, FASTFOOD, HOTELE, CENTRE MEDICALE, STOMATOLOGICE, SPA, COSMETOLOGIE, SERVICII JURIDICE, PAZĂ, CASE DE NUNȚI.

6.3. Premierea învingătorilor va fi doar la categoriile și subcategoriile concursului, unde se va respecta principiul concurenței. Se va considera categorie sau subcategorie ce respectă principiul concurenței prezența a minim 2 concurenți. 

  1. TERMENII CONCURSULUI ȘI A VOTINGULUI

7.1 Concursul ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,, este disponibil spre voting direct pe pagina oficială www.notorium.md, cu înregistrare și logare în bază de număr de telefon mobil din Republica Moldova și a unei adrese de email. De pe un cont se poate oferi un vot pentru o marcă din fiecare categorie din Concurs.

7.2. Etapele concursului:

  • 10.02.2025 -  07.03.2025 ora 18.00, etapa de voting;
  • 07.03 – 14.03.2025 confirmarea prezenței Participanților la Gala de Premiere, achiziția pachetelor de promovare pentru învingători conform condițiilor expuse pe site-ul https://www.notorium.md/confirmare    
  • Mai - Gala de Premiere a învingătorilor în concurs.
  1. VALIDAREA VOTURILOR

8.1 Instrumentele pe care se bazează concursul și care va asigura transparența sunt:

  • Social Voting– de pe un număr de telefon mobil se poate oferi un singur vot pentru o marcă din fiecare categorie a Concursului.
  • Sistema de securitate și calificarea profesională a specialiștilor NOTORIUM BRAND AWARDS.

8.2 Supravegherea concursului

  • Organizatorii Concursului ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,, specialiști din domeniul proprietății intelectuale, vor supraveghea derularea concursului și corectitudinii acestuia.
  • Organizatorii vor avea atribuții de supraveghere și monitorizare a concursului fără a influența rezultatul.
  • Organizatorii pledează pentru o transparență totală a concursului, fără afiliere și influențare a rezultatelor finale.

8.3 Periodic pe durata Concursului ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,, are loc verificarea și validarea voturilor conform prezentului Regulament.

8.4 Sunt interzise orice acțiuni de atac informațional asupra site-ului concursului și fraudare a voturilor. Persoanele implicate în actele de fraudare, care vor împiedica buna desfășurare a Concursului ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,, vor fi trase la răspundere conform normelor legislației în vigoare.

  1. RESPONSABILITATE

9.1 Acceptarea prezenței pe site a mărcilor, acceptarea condițiilor concursului, utilizarea serviciului de voting pe o perioadă de timp, cât și beneficierea de avantajele www.notorium.md nu oferă dreptul de a avea pretenții/reclamații față de organizator și concurs, pretenții atât materiale cât și de imagine.

9.2 Organizatorii Concursului ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,, nu poartă răspundere pentru orice tip de violare a drepturilor de proprietate intelectuală de către participanții în Concurs, în același timp din oficiu, dacă Administrația va depista un act de încălcare a drepturilor menționate, se va autosesiza, și va exclude participanții neloiali din concurs.

9.3 Îndemnăm toți titularii mărcilor, să depună o cerere către Administrație pentru a înlătura orice acțiuni care pot viola orice tip de drept de proprietate intelectuală la adresa de mail info@notorium.md sau la adresa poștală a organizatorului INTELSTART LTD Republica Moldova, Chișinău, str. Calea Ieșilor 8, et. 3 of. 6, MD 2069.

9.4 Toți participanții prezenți în concurs pot solicita retragerea la orice etapă fără drepturi și obligații. 

9.5 Organizatorul nu răspunde pentru eventuale disfuncționalități în derularea votingului ca urmare a acțiunilor unor terți cum ar fi: distribuitori de energie electrică, operatori, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații, internet sau alții asemenea.

 9.6 Organizatorul nu răspunde pentru suspendarea sau încetarea votingului în orice stadiu datorită intervenirii unor evenimente de forță majoră. Pentru evitarea oricărui dubiu, orice disfuncționalitate tehnică va fi considerată eveniment de forță majoră.

 9.7 Pentru buna desfășurare a votingului ORGANIZATORUL poate subcontracta servicii sau împuternici furnizori pentru derularea unor servicii sau formalități.

 9.8  Participarea la voting implică obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.

 9.9 Prin transmiterea votului, participanții la voting declară în mod expres faptul că au citit, au înțeles și sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.

  1. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

10.1 Prin participarea la Voting, participanții înțeleg că ORGANIZATORUL va colecta, înregistra, organiza, stoca, extrage, consulta, utiliza, transfera sau procesa în orice alt mod, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, datele personale furnizate de aceştia cu scopul de a participa în voting și de a înregistra voturile necesare stabilirii învingătorului Concursului ,,NOTORIUM BRAND AWARDS,, astfel:

- Pentru Votul On-Line: adresa de e-mail a participantului la Voting, numărul de telefon mobil.

10.2 Prelucrarea menționată în art. 10.1 de mai sus se bazează pe executarea prevederilor prezentului Regulament (“executarea contractului”), la care sunteți parte prin transmiterea votului exprimat în cadrul votingului. ORGANIZATORUL va respecta legislația privind protecția datelor cu caracter personal pe durata prelucrării datelor, angajându-se să păstreze confidențialitatea datelor personale ale participanților la voting și să le utilizeze conform prezentului Regulament și legislației în vigoare.

10.3 Intenționăm să păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal numai atât timp cât este necesar, pentru o perioadă care nu depășește perioada necesară pentru a îndeplini scopurile enumerate în prezentul Regulament și/sau impusă de legislația aplicabilă, în conformitate cu perioadele minime legale de păstrare aplicabile și/sau atât cât este necesar pentru a ne exercita drepturile legitime și a îndeplini scopurile aici indicate.

10.4 În conformitate cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, participanții înscriși la voting au următoarele drepturi:

(i) dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate;

(ii) dreptul de a solicita ORGANIZATORULUI rectificarea datelor cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita ORGANIZATORULUI ștergerea datelor cu caracter personal atunci când acestea nu mai sunt necesare în scopul organizării și desfășurării Concursului;

(iv) dreptul de a solicita ORGANIZATORULUI restricționarea prelucrării;

  1. DESEMNAREA ÎNVINGĂTORILOR

11.1.Organizatorul concursului va aproba formal și va desemna cele mai votate mărci la fiecare clasă/subclasă a concursului în baza rezultatelor de voting on-line.

11.2 Participanții la Concurs care vor fi desemnați ca învingători pot renunța sau se pot retrage de la etapa finală în baza cererii proprii, fără nici o obligație. În acest caz locul vacant va fi atribuit următorului participat cu numărul de voturi cele mai apropiate de locul vacant.

11.3. Pentru fiecare subclasă a concursului vor fi oferite la TOP 3 învingători prezent la Gala de Decernare a Premiilor:

- Trofeul Notorium,

- Diploma de participare,

- Scutul învingătorului.

11.4 Dreptul de utilizare a logotip-ului Votat Brand Recunoscut ® (cu indicarea mențiunii Trofeu) se oferă doar categoriei BRANDURI CU IMPACT. Distincțiile vor fi oferite în cadrul Galei de Decernare a Premiilor, accesul la eveniment fiind posibil în baza pachetelor de acces și promovare, afișate pe site-ul https://www.notorium.md/confirmare 

11.5.După Gala de Decernare a Premiilor se va publica Catalogul Online a Mărcilor Recunoscute NOTORIUM, conform rezultatelor concursului.

11.6. Catalogul Online a Mărcilor Recunoscute NOTORIUM se va publica pe pagina web www.notorium.md – cu posibilitatea de a fi downloadat.

11.7. Toate Distincțiile și logotip-ul NOTORIUM sunt proprietate a Organizatorului și sunt promovate ca distincții unice care pot fi înmânate doar în cadrul Galei oficiale de Decernare.

11.8.Orice participant care refuză participarea la Gala de Decernare, nu va primi distincțiile NOTORIUM și dreptul de utilizare a logotip-ului Votat Brand Recunoscut ® și marca nu va fi inclusă în Catalogul Online a Mărcilor Recunoscute NOTORIUM.

 

  1. PREMIEREA ÎNVINGĂTORILOR

12.1 Înmânarea premiilor se va efectua exclusiv la Gala de Decernare Notorium Brand Awards 2025, Ceremonie solemnă de acordare a premiilor pentru TOP 3 Cele mai Recunoscute Mărci din Republica Moldova conform votingului desfășurat în perioada 10.02.2025 – 07.03.2025.

12.2.Titularii/reprezentanții mărcilor, TOP 3 în fiecare subcategorie, vor achiziționa pachete de promovare pentru învingători, în perioada 07.03 – 14.03.2025 conform condițiilor expuse pe site-ul https://www.notorium.md/confirmare pentru fiecare marcă nominantă în parte.

12.3 Acordarea trofeului, diplomei, scutului învingătorului și a dreptului de utilizare a logotip-ului ,,Votat Brand Recunoscut ®”, se va realiza pentru acei învingători care vor participa la Gala de Decernare Notorium Brand Awards 2025 și fac parte din categoria ,,BRANDURI CU IMPACT”.

12.4 Acordarea Trofeului, diplomei, scutului învingătorului se va realiza pentru acei învingători care vor participa la Gala de Decernare Notorium Brand Awards 2025 și fac parte din categoria ,,BRANDURI ÎN ASCENSIUNE” și ,,DEBUTUL ANULUI”.

12.5 Detaliile despre Gala de Decernare a Premiilor Notorium Brand Awards 2025, programul organizatoric vor fi publicate ulterior, pe pagina web: www.notorium.md.

  1. AVANTAJELE   CONCURSULUI.

Participanților la concurs li se oferă următoarele avantaje:

  1. Trofeul NOTORIUM: Unul dintre cele mai râvnite trofee de autor din industrie, un simbol al excelenței și recunoașterii.
  2. Scutul Învingătorului: simbolizează protecție, încredere, prestigiu și recunoașterea consumatorilor, obținută anual de marca învingătoare în cadrul concursului NOTORIUM BRAND AWARDS.
  3. Dreptul de a utiliza logo-ul "VOTAT BRAND RECUNOSCUT" (categoria BRANDURI CU IMPACT): Veți avea dreptul să utilizați acest logo distinctiv, care va spori încrederea și loialitatea clienților amplificând imaginea brandului dvs.
  4. Expunere unică în Comunitatea liderilor business-ului din Republica Moldova din toate domeniile de activitate.
  5. Prestigiu și Recunoaștere: Fiind unul dintre cele mai respectate evenimente din industrie destinate brandurilor, Concursul NOTORIUM oferă recunoaștere la nivel național.
  6. Vizibilitate Majoră: Cu peste 4000 de mărci naționale și internaționale participante, prezente pe piața națională, evenimentul oferă expunere maximă pe toate rețelele noastre de socializare, inclusiv prezența logotipului Dvs pe site-ul NOTORIUM pentru un an întreg.
  7. Crearea unei experiență unice, pentru clienții și comunitatea dvs: Ei vor avea posibilitatea să vă susțină brandul pe baza voting-ului transparent și securizat, într-un Concurs de amploare.
  8. Materiale Promoționale Personalizate și Expunere Media Masivă: Vom realiza un spot video și un banner online cu distincțiile NOTORIUM, care va fi promovat pe rețelele de socializare și la Gala de Decernare cu transmisiune live și o promovarea intensă în mass-media.
  9. Networking și Colaborări Strategice: Accesați oportunități exclusive de networking la Gala de Decernare a Premiilor NOTORIUM, conexiuni cu lideri din toate domeniile, reprezentanți ai autorităților și clienți potențiali, cu posibilitatea de a dezvolta parteneriate cu alte branduri.
  10. Promovare Extensivă: Includerea în Catalogul Mărcilor Recunoscute NOTORIUM 2025.
  11. Posibilitatea de a deveni Parteneri ai Concursului şi Galei de Decernare NOTORIUM Brands Awards 2025 și de a beneficia de avantajele acestuia.
  1. Distincțiile NOTORIUM și utilizarea lor

14.1. Învingătorii în concurs folosesc doar semnele de distincție obținute cât și logotip-ul Votat Brand Recunoscut ®, detaliile vor fi livrate de organizatorul Concursului.

14.2. Semne de distincție ale concursului „NOTORIUM BRAND AWARDS" sunt:

  • Premiile pentru TOP 3 învingători pe subclasă - Trofeul NOTORIUM.
  • Diploma de participare NOTORIUM
  • Scutul învingătorului NOTORIUM
  • Logotip-ul Votat Brand Recunoscut ® (cu mențiunea TROFEU pentru categoria BRANDURI CU IMPACT).

14.3. Logotip-ul Votat Brand Recunoscut ® poate fi utilizat exclusiv doar pe produsele și serviciile brandului participant în concurs, prin autorizare directă scrisă de către Organizatorul Concursului, doar pentru învingătorii participanți la Gala de Decernare a premiilor Notorium la categoria BRANDURI CU IMPACT :

- ambalaje și etichete
- producție poligrafică
- informație electronică
- internet
- spoturi video
- altele

 14.4. Imaginea distincției TROFEUL NOTORIUM poate fi utilizată exclusiv doar pe produsele și serviciile brandului participant în concurs, prin autorizare directă scrisă de către Administratorul Concursului, doar pentru învingătorii participanți la Gala de Decernare a premiilor NOTORIUM:

- ambalaje și etichete
- producție poligrafică
- informație electronică
- internet
- spoturi video
- altele

14.5. Imaginea distincțiilor va fi utilizată așa cum este livrată de către Beneficiar și nu poate fi modificată sau adaptată. Titlurile care însoțesc imaginile nu pot fi altele decât cele anunțate de Organizator.

14.6. Organizatorul nu poartă răspundere pentru utilizarea neconformă a Distincțiilor și titlurilor concursului, răspunderea fiind de partea celui ce va utiliza incorect, neloial distincțiile.

14.7. Organizatorii concursului își rezervă dreptul exclusiv de a suspenda, anula sau retrage titlul și distincția oferită participantului dacă acesta o va folosi incorect și neloial față de Organizatori.

14.8. Organizatorii își rezervă dreptul exclusiv de modificare a imaginii / formei trofeului, fără a diminua valoarea sau statutul distincției.

14.9. Se vor considera ca transmise drepturile de utilizare a imaginii distincțiilor primirea titlului și a diplomei confirmative la Gala de Decernare a Premiilor NOTORIUM BRAND AWARDS.

  1. FONDURILE DE SPONSORIZARE

15.1. Concursul NOTORIUM este organizat fără investiții sau finanțări directe care pot influența transparența rezultatelor Concursului.

15.2. În același timp pentru buna desfășurare a evenimentelor și activităților propuse, pot fi atrași parteneri și sponsori, care vor fi indicați pe paginile concursului.

15.3. Cheltuielile organizatorice pentru Gala de Decernare a Premiilor vor fi acoperite parțial din costul pachetelor de acces și promovare la eveniment, informația privind costul acestora fiind plasata pe site-ul https://www.notorium.md/confirmare 

  1. DISPOZIȚII FINALE

16.1.Conceptul NOTORIUM BRAND AWARDS este de a evidenția cele mai recunoscute mărci care își desfășoară activitatea în Republica Moldova.

16.2. Finalitatea concursului este de a recunoaște și publica Catalogul NOTORIUM BRAND AWARDS a celor mai recunoscute mărci de pe piață.

16.3.Concursul NOTORIUM BRAND AWARDS este apolitic, nu urmărește scopuri de promovare a unor companii sau mărci concrete.

16.4. Prin înregistrarea pe site-ul www.notorium.md, participanții îşi exprimă acordul să primească informații cu privire la desfășurarea Concursului NOTORIUM BRAND AWARDS pe adresa de email și/sau număr de telefon utilizat la înregistrare.

16.5.Pentru buna desfășurare se vor stabili parteneriate care vor asigura un rezultat productiv al Concursului.

16.6. Orice sugestie, întrebare, sau reclamație poate fi trimisă la una din adresele de corespondență a concursului: adresa de email info@notorium.md sau la adresa poștală a organizatorului INTELSTART LTD Republica Moldova, MD2069, Chișinău, str. Calea Ieșilor 8, et. 3 of. 6. 

 

Organizatorii Concursului ,,NOTORIUM BRAND AWARDS” urează succes fiecărui participant în concurs!

Îndemnăm stimularea votingului prin comunicarea activă cu clienții și persoanele ce apreciază marca dvs.

ORGANIZATOR

INTELSTART

PARTENER SILVER

PARTENER MEDIA